
Κατεύθυνσης
Κατεύθυνσης
🔵 🔴 🟡 Περιγραφή μαθήματος
Το μάθημα αποτελεί συνέχεια του μαθήματος Ψηφιακή Τεχνολογία και Εμψύχωση Χαρακτήρων Ι. Σε συνέχεια, της εισαγωγής που έχει προηγηθεί στο προαπαιτούμενο δίνεται περισσότερη έμφαση στην πράξη και στην καλλιτεχνική δημιουργία μικρών σχεδιαγραμμάτων/έργων μέσα από τη χρήση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων. Σκοπός είναι οι φοιτητές/τριες να εμβαθύνουν τη γνώση που αποκτήθηκε στο προαπαιτούμενο μάθημα και να εξοικειωθούν με εργαλεία/λογισμικά, έτσι ώστε να κατανοήσουν τις βασικές αρχές και έννοιες της κίνησης, της έκφρασης προσώπου, της ανάπτυξης του χαρακτήρα και της τοποθέτησής τους μέσα στο πλαίσιο της αφήγησης (π.χ. σε ένα ψηφιακό παιχνίδι). Το μάθημα επικεντρώνεται στη δημιουργία εκφραστικών εμψυχωμένων χαρακτήρων που βρίσκονται συνήθως σε ένα περιβάλλον παιχνιδιού, στη μοντελοποίηση τους και στην ανάπτυξη αφήγησης μέσα από τα οπτικά χαρακτηριστικά τους, την κίνηση τους, την τοποθέτησή τους στο κατάλληλο φόντο, τη χρήση ήχου/φωτισμού κτλ. Στο τέλος του μαθήματος ο φοιτητής - η φοιτήτρια θα:
🔵 🔴 🟡 Θεωρία (2 ώρες)
🔵 🔴 🟡 Εργαστήριο (1 ώρα)
Γλώσσα αξιολόγησης: Ελληνική
🔵 🔴 🟡 Μέθοδος αξιολόγησης:
🔵 🔴 🟡 Συγγράμματα Μαθήματος [ΕΥΔΟΞΟΣ]
Έξτρα Βιβλιογραφία
Σύνδεσμοι λογισμικού
Maya Autodesk educational edition https://www.autodesk.com/products/maya/overview
Unity Game Engine https://unity.com/
Autodesk MotionBuilder https://www.autodesk.com/products/motionbuilder/
Autodesk Mudbox https://www.autodesk.com/products/mudbox/
MakeHuman https://static.makehumancommunity.org/
2D/3D animation/rigging/modeling/sculpting https://www.blender.org/
3D characters and animation library https://www.mixamo.com/
Online photo editing tool https://www.photopea.com/
Open-Source Tool (and Community) for making 3D Characters http://www.makehumancommunity.org/
Free and open-source painting program (for Windows, Linux & OSX) https://krita.org/